понедељак, 11. септембар 2017.

ISPOVEST: MLADA SAM ZATRUDNELA sa seoskim ženskarošem sve zbog nedostatka vremena…


Mlada sam zatrudnela sa seoskim ženskarošem sve zbog nedostatka vremena, jer se*s koji svo vodili bio je na brzaka. 


Zvuči smešno za pričati, ali početkom školske godine nisam imala dozvolu za izlazak, imala sam jako malo vremena za izaći, zato sam gorela, kad bi izašla na 10 minuta ja bi se je*ala sa tim ženskarošem u jednoj obrušenoj školi. Nije hteo ništa ozbiljno sa mnom kad je čuo tu novost. 

Onda ga njegov otac stavio na stolicu, izdrao se na njega:”Za krevet ti je bila dobra, a za brak nije, je l’?! Znaš li da ima braću koja će te polomiti kad tad?!” I čovek me zaprosio. Uskoro svadba.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.