четвртак, 14. септембар 2017.

USAMLJENA GOSPODJA (38) TRAŽI AVANTURU. Spremna sam i platiti za dobrog muškarca!




















Zovem se Lucija i imam 38 godina, još uvijek sam gospođa nisam se rastala jer mi je muž umro i tako mi je ostalo njegovo prezime.
Živim u svojoj velikoj kući katnici i živim od njegove mirovine, velika je dovoljno da mogu živjeti luksuzno uz svoj rad na poljoprivredi i sa životinjama.
Otkada je on umro nisam bila niti sa jednim muškarcem, i jako teško ih nalazim. Ne znam zašto je to tako ali baš nemam sreće i osjećam se skroz usamljeno u toj praznoj kući.
Tražim nekoga samo za avanture jer nisam spremna da ulazim ponovo u neku vezu i mislim da sam prestara za to i da je moje vrijeme prošlo što se toga tiče. I nisam više za to da nekome služim i da mu budem dostupna 24 sata dnevno niti si hoću to dozvoliti.
Bila bih sa nekim samo da zadovoljim svoje potrebe kada mi dođe, i da imam povremeno od nekoga koju riječ utjehe ili samo za razgovor. Ništa od toga mi više ne treba i sasvim mi je dovoljno to.
Ne mora biti mojih godina i dolaze u obzir i mlađi koji vole starije žene dapače bilo bi mi drago, i za dobrog muškarca sam spremna dobro i platiti. Tko je zainteresiran neka mi se slobodno javi ja ću ga naći i dodati na svoju listu i dalje ćemo se dogovoriti.

16 коментара:

  1. pozz za damu zainteresovan sam

    ОдговориИзбриши
  2. Bogme nisi losa a porukama vidi se da si radna a oči te odaju da si vedra i šaljiva a životno na prvi pogled neozbiljna Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Tu sam uvek kad pozelis ,ispunicuti zahteve

    ОдговориИзбриши
  4. Na Usluzi sam 24 Sata. Javi se Damice..

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaahha...zajebavas nas...hahaa

    ОдговориИзбриши
  6. istih godina smo dodaj me plavusice

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam zainteresovan srce javi mi se evo mog broja 0631228342

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.