субота, 16. септембар 2017.

Ima 46 godina i dala je mužu “zeleno svjetlo” da nađe ljubavnicu, a evo i zbog čega…
























Želim da bude sretan”, rekla je Saira Khan (46), poslovna žena i TV voditeljica iz Velike Britanije nakon što je svom suprugu Stevenu dala “zeleno svjetlo” da slobodno spava s drugim ženama jer ga ona više ne može zadovoljiti u krevetu, piše “24sata“…

Ona je, naime, izgubila želju za se*som i koliko god se trudila probuditi strast u sebi, to joj nije uspijevalo. Njih dvoje su u braku 11 godina i imaju dvoje djece.
“Prije smo imali fantastičan se*sualni život. Ja i dalje svojeg supruga jako volim, mazimo se i lijepo nam je, ali više ne želim se*sualne odnose, izgubila sam interes. Izgubila sam strast i počela sam tražiti izgovore zašto ne želim voditi ljubav dok napokon nisam shvatila kako to nikud ne vodi i rekla sam suprugu da bi trebao naći drugu ženu s kojom će spavati”, ispričala je Saira, a prenio “Daily Mail”.
Ona je o svojoj odluci iskreno progovoraila na društvenim mrežama. Ima ljudi koji su podržali i napisali kako je vrlo hrabra, a drugi ju osuđuju. Što je njezin suprug rekao na sve to, nije nam poznato.
Pogledajte njeno gostovanje na TV-u:

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.