недеља, 10. септембар 2017.

Ispovest - Zovem se Ruška. Imam 49 godine i siromašno ...
























Zovem se Ruška. Imam 49 godine i siromašno sek*ualno iskustvo. Nikada nisam bila neka riba koju su muškarci želeli. 


Pomalo ružnjikava i stidiljiva uvek sam privlačila neke nesretnike koji nisu mogli ništa drugo da upecaju pa su se lepili za mene. Doduše, imam dobro telo koje je poprilično očuvano. Kažu mi da sam zgodna, ali nedoje*ana sigurno jesam. 

Prvi se*s sam imala kao studentkinja sa nekim bezveznjakovićem koji je svr*io posle nekoliko uboda I nikada se više nije javio. Drugi put sam sam se kre*nula sa jednim Holanđaninom na letovanju u Grčkoj sa trideset godina. 

Treći put pre nekoliko godina sa jednim lokalnim alkosom koji je bio toliko pijan da mu se jedva digao. I to je bilo sve od mojih tu*anja, dok mi se nije dogodilo nešto što je raspalilo moju strast više nego išta.Ove godine je... Pogledajte celu ispovest klikom na sliku/tekst ispod

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.