уторак, 22. август 2017.

ISPOVEST: Udala Sam Se Prilicno Mlada, Rodila Cerkicu. Suprug Ne Radi, Cuva Dete Kod Kuce. Spavam S Muskarcem…




















Udala sam se prilicno mlada, rodila cerkicu. Suprug ne radi, cuva dete kod kuce. 


Spavam s muskarcem koji je dosta stariji od mene. Upoznali smo se kada sam se zaposlila jer zivi u blizini trgovine gde radim i razmenili smo brojeve kako bismo nekada otisli na kavu. Sledeceg dana, mi je stigla poruka od njega u kojoj je napisao da bi voleo da dodem ranije do njega.

 Pristala sam na to i dosla tamo. Razgovarali smo i priznao mi je da mu se svidam. Tada se situacija zagrijala i kako smo se sve bolje upoznavali postali smo intimniji. Nije mi zao sto spavam s njim, cak i dalje nakon sto sam saznala neocekivane stvari vezane uz njega, ali to mi nije postavilo prepreku.

 Jako je brizan i s njim se predivno osecam.Niko ne zna da spavam s njim i tako ce ostati jer da se to sazna puno bi se toga promenilo.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.