среда, 15. фебруар 2017.

EROTSKA ISPOVEST - BOLNO GUBLJENJE NEVINOSTI

Bolno gubljenje nevinosti sa nasilnim tipom

Imala sam 18 godina i djevica sam bila. Visoka sam 180cm, teška 61kg. Važila sam za najljepšu curu u razredu. Patrijahalno sam vaspitana, ali sam se ludo zaljubila u momka koji ima 27 godina i pripada grupi ‘boss’ momaka u gradu. Voljela sam ga nenormalno. Bili smo zajedno 7 mjeseci, a on nije znao da sam nevina, jersu svi trčali za mnom, imala sam najskuplhe stvari…Došlo je do toga da sam se ja bojala prvog puta i da sam ga odbijala.

Jedne noći se on napio u svom lokalu i bio je sa nekom gradskom kuravelom. Ja sam ušla slučajno, počela da plačem i da se derem na njega. Svašta sam mu rekla, i opsovala mrtvog oca. On mi je opalio šamaričnu i poveo me u njegov stan koji je bio iznad lokala. Pocijepao mi je haljinu, strgao sve sa mene. Plakala sam, bojala se…Ljubio me po grudima, stomaku i lizao mi pičku zestoko.
Bila sam tako postiđena da sam stalno skupljala noge dok mi nije opalio šamar. Počeo je lagano da gura prste u moju pičku, boljelo je. Zatim je izvadio kurac od koga sam se ja frapirala od straha. Nabio mi ga je u usta i rekao mi ‘Puši, droljo’.Morala sam. Gurao je sve jače i ja sam ga bukvalno gutala, onda mi je rekao da mu ližem jaja i testise, što sam ja odbila, a on me povukao za kosu i udarao po leđima. I to sam morala. Plačući sam lizala. Onda mi je rekao da stanem na krevet na koljena i da se rukama držim za naslon. Trljao je kurac o moju pičku. Iz sve snage i odmah mi ga je gurnuo cijelog. Vrištala sam i plakala od bolova. Onda mi je rekao da budem na njemu i da glasa ne puštam. Dok me jebao tako svo vrijeme me tukao po dupetu. Dupe mi je bridelo. Posle mi je krvnički razvalio šupak, bez ikakvog lubrikanta. Čak mi je skinuo štiklu i zabijao je u moj anus. Cvilela sam. Dok je zabijao kurac u moje dupe udarao me i vukao za kosu. Onda je ustao i nabio mi govnjiv kurac u usta. Bunila sam se, on je uzeo kaiš i nekih 3-4min me tukao, a zatim mi opet nabio kurčinu. Jecala sam i pušila kurac sav ljepljiv, krvav i govnav.’Tako, droljo, tako’govorio je. Nakon toga je svršio direkt u moju pičku. Sperma se slivala…
Zvao je telefonom onu drolju s kojom sam ga zatekla. Počeo je da je ljubi i mazi, a meni opalio šamar i naredio da joj ližem pičku. Odmah je raširila noge, a ja počela da ližem dok je on nježno ljubio. Pička je imala grozan miris, a ona mu je rekla da ne ližem dobro, na šta je on ustao, rekao mi da legnem i tukao me pendrekom. Ona mu je rekla da prestane, prišla mi je, nabijala pendrek u guzu i pičku. Legli su, a ja sam morala da im ližem prste. Nakon toga on je nju počeo jebati skroz lagano kao iz filmova. Meni je svršio u usta, dok me ona vukla za kosu i udarala. Svaku kap sam morala da progutam…Njoj je priiškilo i on joj je rekao da se popiša po meni što je i uradila. Plakala sam i bila totalno ponižena. Ona je posla i za kraj morala sam da je poljubim u usta i posla je.
On je pogledao u mene, rekao mi da je bio blag jer sam bila nevina.
Prisao mi je i poceo da me ljubi, a ja sam se bojala njega, i odmicala se.
Morala sam tamo da prespavam. Odjednom je zaspao i nije me svu noc ni takao. Ja sam cijelu noc plakala i klela sebe. Kad se probudio zacudjeno me pogledao. Onda je vidio krvavu posteljnu i sav haos okolo. Odjednom je poceo da place i govori kako je bio pijan. Izvinjavao se. Bili smo 7 mjeseci u vezi i stvarno nije bio nasilan nikad. Ja sam jecala od tuge. Pricali smo satima i ja sam mu oprostila. Dugo sam imala strah od njega, ali bio je najnjeznija osoba na svijetu posle. Ali problem kada se napije je inaad isti. I sad znam sta me ceka kad se napije, ali on je za mene i prvi i poslednji. Volim ga. Tako nekad volim i pali me da me tretira kao drolju.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.