среда, 1. новембар 2017.

Komšijama koje su imale preglasan seks ostavila poruku da se utišaju, a njihov odgovor ju je šokirao!




















Seks definitivno spaja ljude i leči usamljenost, a evo priče kako na jedan drugačiji način može da poveže i komšije

Odnosi sa komšijama mogu zaista biti svakakvi. Neki svoje komšije i ne poznaju, drugi stalno dolaze u sukob sa njima, a treći im nose kafu i kolače. Neki im, međutim, ostavljaju poruke.
Upravo to je uradila studentkinja Džena Levin, koja više nije mogla da sluša komšije koji su imali učestali i veoma glasan seks.
– Molim vas da se seksate tiše. Neki od nas pokušavaju da se odmore i naspavaju, a ne želim da me stalno glasno podsećate na to kako sam ja sama. Uživajte i začinite svoj seks, ali vas lepo molim da to radite malo tiše. Hvala! – napisala je u Džena svojim komšijama.
Nju je šokiralo što je par uopšte odlučio da odgovori u poruci napisanoj na papiru i gurnutoj ispod vrata. Ali nakon što je pročitala šta piše, ostala je bez teksta jer, tvrdi, nije ni u snu očekivala tako srdačnu poruku. Baš naprotiv!
Par je odlučio da se izvini svojoj komšinici zbog glasnog seksa i ostavo joj je i slatki mali poklon pred vratima.
– Najdraža komšinice, strašno mi je žao. Nisam bila svesna toga koliko smo bili glasni. Jako mi je žao, nadam se da se nije događalo prečesto i hvala na neverovatnoj i duhovitoj poruci. Svakako ćemo se potruditi da začinimo naš seks, ali i da budemo tiši. I ne brini, nisi sama zauvek. Prava osoba će doći kada bude vreme za to. Ja sam bila sama 18 godina (reč je o 18-godišnjoj komšinici, op. a.). Ha-ha, izvini još jednom.
Džena je objavila na Tviteru ovu razmenu poruka i ubrzo je postala hit. Komšije će, kako su rekle, zauvek čuvati njenu poruku.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.