субота, 23. септембар 2017.

Zovem se Željana imam 34 godine, želala bih upoznati muškarca mojih godina može i stariji, da je pedantan, bez poroka! Lajkuj ovaj oglas da znam da si tu!


































Zovem se Željana imam 34 godine, želala bih upoznati muškarca mojih godina može i stariji, da je pedantan, bez poroka!


zelela bih upoznati pravu srodnu dusu koja ce znati da postuje I koji zna sta hoce od zivota zamolila bih vulgarne osobe da se ne jave i samo me inostrastvo iteresuje kotakt. 

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

AKO POSTOJIŠ NEGDE, LAJKUJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE, NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.