четвртак, 21. септембар 2017.

NIKO NE ŽELI DA SPAVA SA MNOM, JER MISLE DA IMAM...






















Moj bivši je napravio ruglo od mene i vjerojatno će tako biti sve dok živim u tom gradu.


Nije mi dobro i teško mi je živjeti ovako, jer svaki od mene bježi i ne želi imati posla sa mnom jer je njegov tlo jezik razglasio po gradu kako sam puna gljivica i da imam neku spolnu bolest.


Ali to nije istina niti sam ikada imala sa tim problema, sve je bilo dobro dok sam bila sa njim u vezi onda nisam bila bolesna dok me je on imao.


Nisam mogla više sa njim jer me prevario i naravno odlučila sam ga ostaviti jer koliko god sam se trudila ja mu nisam uspijevala oprostiti niti zaboraviti, daljnja veza sa njim meni je bila pakao i mučenje.

Morala sam to prekinuti, e sad da on ne bih ispao papak od kakve je cure dobio nogu izmislio je priču kako je on mene ostavio baš zbog tih bolesti što je tako, kao bojao se za svoje zdravlje i nije htio više dalje sa mnom.

Ja nisam odmah ni znala tu priču dok mi nisu rekle jedne prijateljice kada sam im se žalila da svaki dečko bježi od mene, onda su mi one rekla koja se priča širi gradom. Nisam mogla vjerovati što čujem.


I ne znam kako ću se oprati od toga i kako da dokažem nekome da nije tako da on laže, sramota me uopće proći ulicom jer imam osjećaj da svi bleje u mene i ne skidaju pogled. Stvarno nije trebao takvo što napraviti.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.