петак, 8. септембар 2017.

ISPOVEST: NAJBOLJE SEKSUALNO ISKUSTVO doživela sam sa najmanjim prenisom




















Jedne mi je večeri u baru za oko zapeo privlačan muškarca, priznajem gledala sam ga … nisam mogla odoljeti. Iako je bio okružen mnoštvom žena, ja sam i dalje gledala.

I tako sam ga u istom baru susretala nekoliko puta zaredom dok naposljetku nisam popustila sama sebi i na izlasku iz bara ostavila mu svoj broj. Onako starinski na komadiću papira, gledajući ga direktno u oči.
Nakon nekoliko minuta primila sam njegovu prvu poruku, a nakon tjedan dana bio je dogovoren susret. Bez previše okolišanja, s preskočenim upoznavanjem i ‘ispijanjem kave’ našli smo se jedno ispred drugog. Oduvijek sam željela iskusiti nedozvoljenu strast s nepoznatim muškarcem.
Krenuli smo s poljupcima, a vrlo brzo se njegova ruka našla u mojim gaćicama. Strasti su bile izvan granica kontrole i bio je red na meni da uputim svoje ruke prema njegovoj muškosti.
Kada sam stavila ruku na njegove hlače nisam gotovo ništa osjetila, a kada sam ga napokon i dodirnula bila sam razočarana. Frajer tako privlačan ima tako malen, malen penis. Frajer kojeg sam toliko željela pored mene je u krevetu, a ja u strahu od minijaturne veličine. I onda sam pomislila pa šta sad … nadam se da dobro zna raditi s njim.
Igra je krenula dalje, počeo me oralno zadovoljavati i bio je to bez ikakve sumnje najbolji oralni seks moga života. Znao je točno što radi i gdje treba da radi. Vrhunac je bio neizbježan u svega pola minute. Bila sam izgubljena. Kada je počeo seks, nastavio je stimulirati moj klitoris i doveo me do još jednog orgazma.
Moram priznati kako se ovome nisam niti najmanje nadala. No, on je nadmašio sva moja očekivanjaod malog penisa. Naši se se susreti nastavili, a svaki novi seks s njim bio je ispunjen zagarantiranim vrhuncima.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.