субота, 2. септембар 2017.

ISPOVEST: Imam 15 godina..Veoma sam zgodna,sa zategnutom gu*om i ogromnim bijelim i mladim dojkama…



















Imam 15 godina..Veoma sam zgodna,sa zategnutom gu*om i ogromnim bijelim i mladim dojkama.. Stalno sam vla*na iako nikada do sada nisam primala k**ac..


Ispricacu vam moju pricu..
U skoli,imali smo slobodan cas,ja i drug sedeli smo sami u ucionici..
Pricali,zezali se i slusali muziku.
Kroz pricu,dosli smo na onu temu.
Rekao mi je da nikada nije je*ao,a ima ogromnu zelju(kao i ja)..


Bila sam obucena u bijele helanke i bijelu majcu koja je bila veoma uska.Grudnjak je bio veoma mali i nije imao spuzvice tako da su se grudi veoma dobro videle.Dole se ocrtala mala devojcica..


Nagela sam se ka njemu,i jasno mi je vidjeo grudi..
Samo je izdahnuo,a ja sam mu se unosila u lice.Iznanada stavio je ruku na moju macu..Laganim pokretima dosao je do nje..nisam se opirala samo sam zazmirila..Sokovi su ze slivali iz moje pi*ke..


Stavio je ruku pod gacice,i njezno je trljao..Ja sam pucala,toliko je bila vrela i vlazna.kli**ris je trljao tako jako,da je naletio ludi or*azam. Spustila sam se do njegovog ku*ca i njezno trljala preko trenjerke..Bio je dignut.Uzela sam ga u ruke i drkala ga,lagano..

Glavic je bio ogroman,crven i vreo,pul*irao je.Stavila sam gla*ic u usta,i li*ala ga.Onda sam ga citavog progutala..Momak je jaukao.Nakon pu*enja tog velikog ku**ine,uzeo je moje grudi lizao mi i brad*vice.. Bila sam sva vla*na,drhtala sam..

Li*ao mi je pi*ku,tako jako…kupio je sve sokove..svr*ila sam par puta..Rasirio mi je noge..Glavicem je trljao moj kli*oris,bilo je za izluditi..Nakon malo vremena glavic se nasao u meni..Mic po mic nasao se u meni ku*ac..krv je krenula ..bolelo je mnogo..

lagano ga je ubacivao..nakon nekoliko vremena islo je sve brze..
Je*ao me tako jako i snazno ja sam plakala i uzivala..Ubrzo ga je nabio do kraja i tako ga je i ostavio u meni..Svr*io je,napunio me.
Brzo smo se spremili i napustili ucionicu

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.