четвртак, 7. септембар 2017.

ISPOVEST 18: Mlazovi sp**me su se razljevali po njenom licu a ona je lizala…




















Bog mi je dao ku*ac od 19 cm u er*kciji,sto smatram da je pristojna duzina,a ima ga i u debljini,i moja supruga je svjesna toga,ali uvijek je u grcu.


Na pocetku veze se i trudila da se malo da vise,da ga navlaci,dodiruje,pa i da ga stavi u usta,ali joj je sve to stvaralo strah i s**s bi se zavrsavao kao gimnastika. Shvativsi da ima problem,oslobodio sam je svih radnji prema meni,u zelji da se opusti i uziva.

Njeno je bilo da nadje pravu pozu,a ja bih ostalo obavljao. bilo je tu masaza aromaticnim uljem,trljanja vocem,mazanja slaga i krema po p*ci,zatim bih je lizao,trljao,grickao i uspjeh je postojao. Pi*ka bi joj na kraju ispustala neki cudan zvuk,lila bi svoj vaginalni sok i ja bih na kraju gurnuo u nju moj vec dugo dignut k**ac i to bi zavrsilo i mojim svr**vanjem obicno na moju majicu jer se Sara gadi na sp**mu. Nakon toga bi ostali da lezimo do zore tako goli u njeznom zagrljaju i taj dio je Sari veoma prijao. Godinu dana kasnije dobijamo cerku Sanju. S obzirom da se bavim masazom,uspjevam u vrlo kratkom roku Sari vratiti izgled od prije trudnoce,koji cuva i danas,mada taj luksuz kosta prilicno,jer iziskuje mnogo kozmetickih preparata.



Sara je usla u 30-tu godinu,a tijelo joj je kao u siparice.
Lice joj je svjeze,kosa ne bojena jos,prirodnog sjaja do pola ledja,crna,vrat vitak i tanak. S**e i ako je dojila ima podignute i cvrste,bra**vica malih i tamnih. Stomak joj je ravan,malo siri kukovi(posljedica trudnoce),iz kojih se izvija visoko podignuta g**a,vitke noge bez grama celulita(moja zasluga stalnim masiranjem),a medju nogama…

Zadnjih par godina Sara radi Brazilsku depilaciju. Medju nogama njezna koza bez dl**ice,Vanjske usnice kriju pi**icu,koja je ostala tijesna i slasna. Mali kl***ris,koji je prilicno tesko naci,ali kada ga nadjem,i dodirnem jezikom,ona je istog trena vlazna.

E sad. moja prica se seli u 2007. godinu i nas odlazak na more u Trogir. prvi odlazak poslije porodjaja,Sanja je ostala sa bakom i dedom. otisli smo na 5 dana. Prvog dana na plazi,klasika. Kupanje,suncanje,malo fatanja u moru(ja nju),na vece,u apartmanu,pokusaj s**sa. Zamislite. Skinuli smo se i legli u krevet. Uzeo sam maslinovo ulje i poseo da sipam na njena jos ne potamnjelaledja. krenuo sam trljati od ramena do vrha g**e u zelji da je opustim. Presao sam na noge,od butina do malog prsta.



Kad sam poceo masirati gu**ve i dodirivati joj mali s**ak prstom,ona je blago izvila g**u i p**ka se otvorila pred mojim ocima. Blagim pokretima je pomjerala karlicu a pi**a je mljackala natopljena sokom i uljem. Lagano sam gurnuo srednnji prst,ali on se izgubio u njoj. Nisam mogao da prepoznam jeli to pi**a moje Sare. Nekeko se rasirila nabubrila. Gurnuo sam i drugi a po tom i treci prst. Tada je zajecala. Ljudi,pi**a se skroz izvrnula. Tada je nervozno kroz jecaj izgovorila: “daj mi k**ac”. Ta recenica me je na**lila u sekundi. Prisao sam joj i gurnuo lagano k**ac u punoj ere*ciji u nju. obicno je tjesno,ali sad je usao glatko bez napora,a ona,ona je stenjala kao nikad u zivotu.Gurao sam ga do kraja,a ona je trazila jos.Uzalud se gu*ila i sirila gu*ove,dublje nije moglo,ali pao sam u iskusenje da joj gurnem u su*ak. Medjutim,to mjesto je tako malo da je jedva i palac usao. Okreni me,jecala je u stanju delirijuma. Izvadio sam ku**c i okrenula se. Rasirila noge i kazala:”hajde guraj”.A picka je utrostrucene velicine pulsirala. digao sam joj noge na ramena i krenuo da je je*em kao nikad. U normalnim okolnostima bih davno s****o,ali ovaj put nije htjelo. Ljubio sam joj si*e u zelji da vise sv**im i konacno dostigao sam vrhunac i litar sp**me je suknuo iz pomodrilog k***a po carsafu. Zaspali smo. Jutro je brzo svanulo.Otvorio sam oci,Sare nema u krevetu.

Prozor otvoren,svjezi zrak pomjesan sa mirisom soli i setinara mi je mamio cula. Izazsao sam na terasu gdje me je cekala kafa,dorucak i Sara blago osmjehujuci se. Otisli smo na plazu. Kad smo legli na pjesak nesto mi je sapnula na uvo. :”Znas uvijek sam mastala da se suncam bez gornjeg dijela,a ako to sad ne uradim,mislim da necu nikad jer pred sanjom to nebih sebi dozvolila”.Uspravio sam se i pogledao oko sebe. Mnogo zena je bilo u toplessu.

Nisam kazao nista,nego sam uvukao ruku ispod njenih ledja i odvezao kostim,a onda sam ga lagano povukao prema gore. S**e su se oslobodile i ugledale svjetlost sunca. Bozanstven prizor. kazala je: Uzmi kremu i dobro ih namazi a posebno bradavice. kad je to izgovorila u mojim gacama je bio vulkan. Sreca je da sam bio u boksericama jer bi izasao iz obicnih kupacih gaca.

Nasuo sam kremu na
dlan,malo rastrljao i naslonio na njene s**e. Tvrde kao kamen,od zelje. Inace nisu toliko tvrde. Mazao sam ih njezno kruznim pokretim na sred plaze. Znao sam da ljudi gledaju ali nije me bilo briga. Usli smo u vodu kad mi je kazala kako je lud osjecaj kad su mi s**e slobodne u vodi. Sve je to punilo u meni energiju koju sam morao isprazniti te veceri. i dosla je vece. Te veceri smo isli prosetati po gradu. Bio sam u bermudama i polo majici a ona u tankoj haljinici od lana. Ispod haljine je imala samo ga**ce,a bradavice su joj se ocrtavale na haljini. Kao da je namjerno to radila. Kratko smo setali i kad smo se vratili u stan vec u hodniku Sara je otkopcala rajsferslus na ledjima i svukla haljinu.

 Krenuo sam za njom sluteci sta zeli. Usobi je legla na krevet i desnom rukom mazila se izmedju grudi. Nista nije govorila ali sve je bilo jasno. Skinuo sam majicu i sorc. Popeo sam se na krevet. Prisao sam joj i svukao g*ce i imao sta da vidim. Pi**ica je opet postala pi**etina. Razmakla je noge i kazala: “zelim da me mudima dodirujes po ***i”. Joj ljudi. Ucinio sam to. K***c se ukrutio i ja sam pokusao nesto da izvedem. Clanak od noge desne sam smjestio u njenu pi**u a ku**om sam krenuo da je mazim po tijelu u zelji da zavrsi u njenim ustima. Mazio sam joj stomak,s**e,kruzio po brad**icama,a ona je spontano cesala p**ku o moju nogu sve jace,kako sam se penjao vise. Klizio sam preko vrata do lica,ali nikako na usta. U jednom trenutku,kao da je nesto puklo u njoj.

 Uzela je k**c u ruku i stavila ga u usta. Pu**la ga je,kolutala jezikom,jecala stenjala. Vidim da je zeljela to,ali nije smjela. Uzela me je za ruku i spustila je na dojku i jako je stiskala uz nju sto sam ja prihvatio. Kazala je,kad je pu***a ku**c iz usta:”lezi,sad ja hocu gore”. Legao sam na ledja. Plazala se po meni dodirivajuci mi sisama ku**c,puzala je sve vise gore i na kraju mi si*e gurnula na lice. Samarala me je njima. Onda se izvila,zajasila me je.lijevom rukom namjestila ku**c i nabila se na njega. Nabijala se tako jako da su me mu*a zaboljela ali nisam mario.



Od miline mislim da se upiskila na mene. Stala je,ustala,legla na ledja i rekla uzdisuci:”sad guraj do kraja,a kad budes svr***ao,daj mi ga”. Rasirio sam joj noge,ipoceo da je je**m. Jecala je uzdisala(ali stvarno,nije lazirala). Prostenjala je”zelim da probam kakav je ukus”, rekavsi to brzo sam izvadio k**ac i priblizio ga njenim ustima. Mlazovi sp**me su se razljevali po njenom licu a ona je lizala. Otisli smo pod tus i sutali oboje.
Preostala tri dana,sara se suncala u toplessu,ali s**sa nije bilo. Samo njeznih poljubaca,i dodira. Spavali smo kao dvoje zaljubljenih tinejdzera u njeznom zagrljaju. Ali definitivno,Sara je nakon tog ljetovanja razbila mnoge predrasude i sad ne tako cesto imamo s**s,ali kad ga imamo to je rapsodija strasti i pozude,bez granica i grca.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.