субота, 23. септембар 2017.

IMAM 30 GODINA, TRAŽIM MUŠKARCA ZA LJUBAVNU VEZU, na kojeg bi se mogla osloniti i koji bi mi bio potpora u životu.


























IMAM 30 GODINA, TRAŽIM MUŠKARCA ZA LJUBAVNU VEZU, na kojeg bi se mogla osloniti i koji bi mi bio potpora u životu!


Ima li na ovom svetu normalnih kao ja??

Ovo je sve gore od gorega, ne možeš naći normalnu osobu za ništa na svSve je neko ludo, na teškim drogama ili alkoholu, preferiraju konstantno nasilje na ženama ili samo dobro iskoriste i ostave kao zadnju podrapanu krpu.


Govorim tako jer sam i to doživela i ove sve epitete što sam navela moji momci su radili. Samo na žalost ja sam uvek kasno znala neke stvari i kasno shvatila, tada je sve otišlo daleko i ja bih izvukla deblji kraj.

Za mene je ljubav nešto jako veliko i posebno i ne podcjenjujem tu riječ nikako. Mislim da se ona treba paziti i njegovati i naravno paziti kome je daješ, jer ne zaslužuje je svatko. 

Ja sam svoju ljubav očito davala krivim osobama kroz život i zato jesam nesretna tako.Nikada nisam bila voljena na onaj pravi način, onako iskreno i od 

Niti jedan me nije volio tako jer je uvijek imao neki drugi plan sa mnom.
Nisam osjetila niti pravu ljubav niti znam što je to, eto u svojih 32 godine nisam ništa lijepo doživjela sa muškarcem niti dijelim kakve uspomene da su lijepe.


Ne znam dali je do mene ili samo naiđem na krive osobe koje nisu zaslužile ništa, a ja kada to shvatim bude već kasno. Da pogledate moj facebook profil kliknite na sliku/tekst ispod 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.