субота, 12. август 2017.

SEK*I ĐUBRETARKA ZALUDELA INTERNET!




















Radi svoj posao i ne razume zašto se diže tolika prašina oko nje – ona je Rita Matos, ima 23 godine, dolazi iz Brazila i radi u Gradskoj čistoći.

Razlog zašto se digla prašina su njene seksi fotke u narandžastom radnom odelu, ali i one na kojima pozira u tanga kupaćem kostimu … Ljudi su masovno krenuli da šeruju fotke sa njenog Facebooka, a ona kaže …
“Pišu mi da mogu na nađem bolji posao od ovoga. Zašto bih? I zašto ljudi misle da ljudi koji čiste đubre moraju da budu ružni? To su takve predrasude. Veoma sam ponosna na svoj posao, vredno radim, ali imam vremena i da se zabavljam”, rekla je Rita jednom magazinu.
U Gradskoj čistoći radi od marta prošle godine i svako jutro ustaje u 04.20. Radi smene od 12 sati i, najvažnije, zabavlja se sa kolegom!
“Nervira me kada mi ljudi traže broj telefona! Kao da nikada nisu videli zadnjicu, noge i grudi. Ja sam normalna, kao i svi drugi. Nisam poznata, ja sam samo đubretarka i zato molim sve na društvenim mrežama da me ostave na miru!”.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.