уторак, 1. август 2017.

PRIČA O KOJOJ BRUJI INTERNET: Redovno imam odnos s drugim muškarcem, ali nikad nisam prevarila muža!





















Američka blogerka koja koristi pseudonim Samanta Whiteman četiri godine je u braku, a već dvije godine povremeno ima odnos sa čovjekom koji nije njen muž.


 Iako ovo zapravo zvuči kao definicija bračne prevare, ona u svojoj otvorenoj ispovijesti tvrdi da ona zapravo ne vara supruga – i daje jake argumente za to.
U braku sam sa Ostinom već četiri godine, a od toga sam dvije godine provela istovremeno se viđajući sa mojim ljubavnikom Džejem, uz znanje i puni pristanak mog muža. Ovdje nema skrivanja, nije varanja u pitanju, i ništa nije čudno. Jednostavno se viđamo i imamo ludi odnos.

Ljubavnika ponekad viđam par puta mjesečno, a ponekad ga ne vidim po šest mjeseci zbog mojih i njegovih obaveza. Pokušavam da izbalansiram brak, vezu sa njim, školu, posao i tri kćerke, pa zato ponekad ne prevodim sa Džejem onoliko vremena koliko bih željela. Možda se pitate zašto uopšte imam tu aferu? Odgovor je jednostavan – to što imam ljubavnika čini me boljom suprugom, jer sam sretnija, a to je sjajno za moj brak. Koristi afere dijelim u tri kategorija: komunikacija, strast i podmlađivanje.
Prvo, ozbiljna veza zahteva mnogo posla, i mnogo komunikacije. Kada sam prvi put počela da razgovaram sa Ostinom o mogućnosti otvorenog braka, morali smo mnogo bolje da komuniciramo i da se koncentrišemo na slušanje drugog partnera.

 Naravno, bilo je tu mnogo prepiranja i svađanja, ali smo vremenom došli do toga da možemo mnogo bolje da pričamo i da iskazujemo svoje želje, potrebe i osjećanja. I vrijedilo i truda, jer nas je naučilo da nema mnogo stvari kroz koje ne možemo zajedno da prođemo. Sada se osjećam mnogo bolje po pitanju moje mogućnosti da komuniciram sa njim, ali i sa svim drugim ljudima oko mene. 
Možda se pitate da li taj dodatni trud oko komuniciranja povećava stres i zadaje još više posla, ne bi li bilo jednostavnije jednostavno izbjeći dramu i ljubomorne ispade? Ali bi to takođe značilo da onda ne mogu da provodim vrijeme sa dragim prijateljem sa kojim usput uživam i u odnosu i koji me podsjeća da sam zapravo sek*ualno biće.

Džej i ja još uvijek nismo upali u sek*ualnu rutinu i nadam se da nikad i nećemo. Ne nerviraju nas loše navike onog drugog. Ne morano da se brinemo oko prljavog veša drugog partnera, niti o tome ko će od nas da u povratku s posla svrati u radnju po namirnice. Jednostavno možemo da se fokusiramo na to da činimo onog drugog što sretnijim.
 Džej je strastven i iskusan sek*ualni partner koji uživa u sek*ualnim avanturama koje mu nudim, a ne očekujem ozbiljno vezivanje za uzvrat. On unosi uzbuđenje u moj život, a ja onda mogu da se okrenem i da odnesem to uzbuđenje kući, Ostinu. Svi su na dobitku!

Godinama mi je psiholog govorio da treba da dem na odmor, da uzmem predah opd svih obaveza i stresa. A sada, kada osjetim da sam pod prevelikim stresom, jednostavno odem kod Džeja i provedem sa njim jednu ili dvije noći. 
Poslije mogu da se vratim kući i da zapravo uživam bez stresa. Džej i ja smo stari prijatelji, i ta udobnost koju mi donosi veče provedeno u njegovoj kući sa čašom vina, bez ikakvih obaveza, radi nešto magično sa nivoom moje anksioznosti. Kao da se odjednom sjetim kako treba da dišem, kako da se smijem i kako da uživam.

 Džej me uvijek podsjeća, kroz naše razgovore i smijanje, kako da budem nježna i ranjiva. Iako sam trenutno sa Džejem, uživam u ovakvom vidu veza već 10 godina, mnogo prije nego što sam uopšte upoznala Ostina. Pokušala sam par puta da se uklopim u monogamiju, ali u potpunosti sam uvjerena da sam bolja supruga od kad imam ljubavnika i ne pada mi na pamet da prestanem u skorije vrijeme.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.