субота, 19. август 2017.

IMALA SAM GRUPNJAK SA 7 DRUGARA! Cijelu noć su se redali, od tolike iscrpljenosti sam se na kraju…





















Moji roditelji imaju dosta bogatih prijatelja, i svi me obožavaju.

 Ove zime sam planirala da idem na neku planinu, a kako su svi bili bogati mogla sam da biram u koju luksuznu kuću želim da idem i to na bilo kom zimskom odmorištu.

Dogovorila sam se da idem sa najboljom drugaricom, a da tamo budemo u društvu koje je otišlo u kuće svojih roditelja.
Moj dobar drug je otišao sa još šestoricom i rekao da se obavezno javimo kad stignemo. Tako smo i uradile. Svako veče i svaki dan provodili smo zajedno, nas dve i njih sedmorica.

Skijali smo, grudvali se, jeli i pili zajedno. Jedno veče drugarica je otišla da noći kod svoje tetke, koja je imala brvnaru u blizini, a ja sam ostala sama.

Kako mi je bilo dosadno odlučila sam da pozovem svoje muško društvo da se zabavimo. Počelo je lagano uz flašu vina, a onda smo prešli na žestinu.

Oko ponoći smo svi već bili prilično pijani i počeli smo da igramo masne fote, a kako sam bila jedino žensko svi “prljavi” i perverzi zadaci pali su na mene, što mi zapravo nije smetalo jer sam bila nezasita, a i volela sam igrice.

Stvari su se ubrzo otele kontroli i njih sedmorica su me kao kraljicu odneli u spavaću sobu i krenuli da me skidaju i ljube. Svesni toga ili ne oni su mi tada ispunili jednu od najvećih seksualnih fantazija.

Menjali su se na meni, a ponekad su i dvojica bila u meni dok sam druge oralno zadovoljavala. To je trajalo duboko u noć.

Bila sam toliko iscrpljena da sam se onesvestila, a njima je bilo potrebno desetak minuta da me povrate. Posle toga smo svi zaspali.

Jedno je sigurno, ovo zimovanje neću skoro zaboraviti.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.