субота, 29. јул 2017.

CURA ZA ŽENIT: DJEVOJKA (20) IMA SVOJ TRAKTOR – U NJEMU SE NAJBOLJE OSJEĆAM…




















Vedrana Poletar (20) ima svoj OPG. Upravlja sama svim strojevima, svaki dan je u polju, sama istovaruje gnojivo. Vedrana je ljubav prema zemlji naslijedila od roditelja.




























Vrijedna djevojka, za sebe kaže da baš i ne voli večernje izlaske, a i odabir garderobe prepustila je svojoj mlađoj sestri.
– Mrzim to oblačenje, mada priznajem da i to ponekad volim, ali najbolje se osjećam u trapericama i majici dok sam za upravljačem jednog od mojih radnih strojeva – kaže Vedrana.
























Svakog dana ona poljima po istočnoj Slavoniji tjera svojih 160 konja zarobljenih u njenom traktoru John Deere, a iza njih ostaju nepregledne duge brazde na 12 hektara njenog imanja na kojemu uzgaja žitarice i uljarice. Osim ratarstva ova se djevojka bavi i voćarstvom, ima šljivik s oko stotinjak stabala.
Vedrana je krenula stopama svojih roditelja Gordane i Tibora, majka i ona imaju svoje OPG-eove, a tata Tibor kod njih radi, našalile su se.
Oni su jedna od rijetkih obitelji koji su spremni javno reći da se od poljoprivrede može živjeti.










 To je točno, samo treba znati što i kako raditi. Nikada mi nije palo na pamet da bi se moglo obogatiti preko noći, svjesna sam da je to težak i pomalo nesiguran posao kakva je proizvodnja pod vedrim nebom, ali ako se hoće sve se može. Prijavila sam se za podmjeru 6.1 u okviru Potpore za ruralni razvoj, potporu EU-a za mlade poljoprivrednike i prošla sam na natječaju odobrena su mi sredstva, od blizu 400.000 kuna.
Netko bi si kupio novi skupocjeni automobil, a ja o tome nisam niti razmišljala, moj je san bio kupiti traktor i to sam ostvarila.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.