четвртак, 20. јул 2017.

Čovek koji izdaje kuće svetskim milionerima otkriva tajne svog posla (FOTO) (VIDEO)

























Da biste mogli da vodite biznis morate da imate dobre ljude oko sebe. Ljude kojima je stalo, koji žele da rade, koji imaju istu viziju i filozofiju kao i vi.



Danas nije lako doći do samog vrha i uspeti u poslu. Iza toga treba da stoji pre svega dobra ideja i mnogo napornog rada kako bi se videli rezultati. Međutim, ako veruje u sebe i svoj tim samo nebo je vaša granica. Upravo to za sebe može da kaže i Amir Benesh, agent za nekretnine koji raspolaže sa najviše kontakata među dzetseterima u svetu poznatih.

Naime, on je osnivač LVH Global kompanije iz Njujorka, koja prednjači na tržištu luksuznih kuća za odmor. Njegovi klijenti su poznate ličnosti koje žele odmor iz snova na egzotičnim destinacijama uz naravno najbolju uslugu. Na raspolaganju im stoji oko 3.500 kuća na 37 destinacija širom sveta, a Amir i njegov tim se trude da im pruže jedinstveno iskustvo.
Amira mnogi znaju kao iskrenog i dobrog čoveka. Uvek je u centru društvenih događaja, uživa u svom poslu i stalno se trudi da razvija i unapređuje svoj posao. On je partner i savetnik u preko 30 kompanija i projekata širom sveta, od finansija do prirodnh resursa, ali najviše voli luksuzna putovanja.
On je ekskluzivno za Telegraf.rs govorio o svom jedinstvenom poslu, uspehu koji je postigao, po čemu je to njegova kompanija posebna, kao i kakve usluge nudi svojim poznatim klijentima. Takođe se osvrnuo i na našu zemlju, kako mu prija Beograd, šta je Srbiji potrebno da bi postala top turistička destinacija i zašto je dobro za nas da što više putujemo.
* Kako biste opisali sebe privatno i profesionalno?
Veoma sam otvorena i prijateljska osoba. Uvek gledam pozitivnu stranu u životu i želim da uvek budem okružen dobrom energijom i pozitivnim ljudima. U poslu sam veoma precizan, znam šta želim, agresivan sam ali i veoma oprezan. Veoma sam direktan, dosledan i imam viziju onoga što želim da postignem.
* Kako ste započele svoj biznis? Gde ste dobili ideju da se ovim bavite?
Putovanje je moja strast. Celog života putujem. Tokom jednog putovanja pre 15-16 godina počeo sam da razgledam neke nekretnine za odmor i tada sam uvideo šta znači luksuzan odmor. Tako da sam krenuo od toga.
* Kako ste uspeli da se popnete na sam vrh u poslu i da imate svoju kompaniju za nekretnine, čije usluge traže brojni poznati ljudi širom sveta?
Da biste mogli da vodite biznis morate da imate dobre ljude oko sebe. Ljude kojima je stalo, koji žele da rade, koji imaju istu viziju i filozofiju kao i vi. Naš posao je dosta povezan sa razvojem društva, sa razvojem društvenih mreža, zato što nam je cilj da zabavimo klijente širom sveta. Morate da budete spremni da date sve od sebe i onda se sve nekako složi. Kada ljudi vide da se trudite oni to cene, to je neverovatno.  To je dobra karma. Kada činete dobre stvari dobro vam se i vraća.
* Odakle ideja da radite baš sa poznatim ljudima?
Poznati ljudi su tamo gde je novac i gde su poznata mesta, kao na primer Sen Trope, Mikonos... Kada organizujete neku zabavu ili događaj oni će doći. Oni vole da budu tamo gde su i druga poznata lica i gde su mediji. Zato vole da dolaze na naše događaje i zabave širom sveta.
* Kako ste našli prvog velikog klijenta i ko je on bio? Da li možete da nam kažete koje ste druge poznate ličnosti ili političare ugostili?
Ne otrkivamo imena naših poznath klijenata iz poverljivih razloga. Moramo da zaštitimo identitet naših klijenata. To je politika naše kompanije. Svi oni imaju svoje privatne živote. U početku sam se stalno vozio prvom klasom i tu sam putnicima delio svoje podsetnice. Pričao sam sa njima, objašnjavao im čime se bavimo. Onda bi me oni pozvali i pitali me da li bi mogli da iznajme kuću na određenom mestu. Tako sam dolazi do svojim prvih klijenata.
Uvek se trudimo da uradimo nešto dobro za svaku zajednicu gde god da odemo, da im pomognemo i da doniramo. Želimo da stvorimo bolje mesto za sve i bolji svet
* Kako vaš posao funkcioniše? Da li poznati ostaju u smeštajima inkognito, da li se prijavljuju pod drugim imenom? Koje su cene?
Privatnost nam je jako važna. Kada dolazi neka poznata ličnost u jednoj od naših kuća onda se prijavljuje pod drugim imenom. Pokušavamo da izbegnemo da bilo kome na ostrvu ili nekom drugom mestu kažemo da dolazi neka poznata ličnost. Čak i osoblje ne zna ko dolazi. Samo kada organizujemo neko promotivno veče onda koristimo njihova prava imena.
Naše cene u potpunosti odgovaraju luksuznom mestu gde se neka osoba odmara, ali mi obezbeđujemo i najbolju uslugu koju niko drugi ne može. Ta usluga uključuje sve od A do Š. Vožač će doći da vas pokupi, batler će vam spakovati kofere, dobićete šampanjac... Zaista brinemo o svakom detalju, tako da gost ne mora da brine o bilo čemu. Dobija punu uslugu uz garanciju kompanije da će sve proći kako treba. Svaki problem koji nastane sredimo ga za tren oka. Usluga koju pružamo je ono što nas pokreće i to je naša strast.
* Da li je Beograd dobra destinacija za posao kojim se bavite?
Nije još. Želimo da radimo i ovde ali ne još. Međutim, stvari se polako popravljaju ali ovo još uvek nije mesto gde bi poznati želeli da borave.
* Možda se situacija promeni u skorijoj budućnosti.
Nadam se da hoće, jer mi se ovde izuzetno dopada.
* Koji je vaš profesionalni savet lokalnim preduzetnicima kako bi započeli sličan posao?
Ljudi stalno moraju da imaju inspiraciju da budu bolji, moraju stalno da se razvijaju i da se trude da stalno šire svoju mrežu poslovanja. Moraju da budu pozitivni i pošteni i da razmišljaju na duže staze.Ako gledate stvari na duže staze dalje ćete stići. Ovo mesto je idealno za razvoj hi tech-a. Ovde treba da postoji više start up-a, da se veći broj ljudi organizuje kako bi nešto pokrenuli. Vi imate dobre stručnjake, programere, tako da mislim da je hi tech budućnost Beograda.
* Da li su kuće pored reka upravo ono što traže klijenti, ili su luksuzni stanovi u gradu, ili možda neki smeštaj na selu?
Imamo kuće širom sveta, na planinama, pored reka, pored okeana. Svaka kuća je dobro samo ako je dobro održavana i se održavaju visoki standardi. Sav luksuz mora klijentima da stoji na raspolaganju kao što je na primer bazen, đakuzi... Sve mora da bude u najboljem redu i morate da imate internet naravno.
* Koja se mesta poznatima posebno sviđaju?
Oni žele skrivena mesta za koja niko drugi nije čuo. Nekada to posmatraju sa nostalgične strane, žele da se povežu za realnošću, da osete uzbuđenje... To ne mora da bude ni Mikonos, ni Sen Trope, ni Ibica. To može da bude bilo koje mesto na svetu, samo pod uslovom da imaju privatnost i da mogu da se odmore.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.