Istražitelji sa Bajlor medicinskog koledža Univerziteta u Hjustonu želeli da su da provere koliko prvi obrok može uticati na sposobnost učenja kod dece.
Naime, 130 dece, starih od 8 do 10 godina, proveli su tri noći učestvujući u istraživanju merenja uticaja doručka na kognitivne funkcije. Deca su radila serije kognitivnih testova koje su merile njihovu pažnju pre i posle doručka, impulse i kratkoročne sposobnosti pamćenja, kao i brzinu primanja i obrade informacija.
Rezultati su pokazali da nije bilo značajnog efekta na mogućnosti dece da brže i efikasnije rešavaju testove, što je dovelo istraživače do zaključka da doručak nema kratkotrajan efekat na neuropsihološke funkcije kod zdrave školske dece.
Dve studije o uticaju doručka na razmišljanje kod dece, iz 2005. i 2009., pokazala su povezanost doručka sa boljim kognitivnim funkcijama, ali su razlike bile male.
Naravno, doručak bogat proteinima i hranljivim materijama jeste najvažniji obrok zbog energije koju nam pruža za ceo dan.
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.